A magyar internetes portálszolgáltató vállalkozások stratégiai képességei - Elméleti megfontolások és empirikus eredmények tudás- és technológia-intenzív üzleti környezetben
Absztrakt
A Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Kisvállalkozás-fejlesztési központjának támogatásával 2002-ben a magyar portálszolgáltató vállalkozások életének korai szakaszát vizsgáltam, stratégiai kérdéseket kutatva. A kutatás mind elméleti, mind empirikus területre kiterjedt. Jelen cikkben elméleti oldalról körüljárom azt a problémát, hogy mi az a belső tényező, ami a versenyelőnyt, az erősséget biztosítja a vállalkozások számára.
Majd ugyanezt vizsgálom, egy előzetes hipotézis segítségével, egy 28 elemű vállalati mintán is.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-19
Hogyan kell idézni
Csendes, I. (2019) „A magyar internetes portálszolgáltató vállalkozások stratégiai képességei - Elméleti megfontolások és empirikus eredmények tudás- és technológia-intenzív üzleti környezetben”, Marketing & Menedzsment, 38(2), o. 32–39. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1208 (Elérés: 13 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
KKV menedzsment