Strategie capabilities of hungarian online portal services
Abstract
A Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Kisvállalkozás-fejlesztési központjának támogatásával 2002-ben a magyar portálszolgáltató vállalkozások életének korai szakaszát vizsgáltam, stratégiai kérdéseket kutatva. A kutatás mind elméleti, mind empirikus területre kiterjedt. Jelen cikkben elméleti oldalról körüljárom azt a problémát, hogy mi az a belső tényező, ami a versenyelőnyt, az erősséget biztosítja a vállalkozások számára.
Majd ugyanezt vizsgálom, egy előzetes hipotézis segítségével, egy 28 elemű vállalati mintán is.
Downloads
Published
2019-11-19
How to Cite
Csendes, I. (2019) “Strategie capabilities of hungarian online portal services”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(2), pp. 32–39. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1208 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Management of small and medium corporations