Stratégiai és marketingorientációk a professzionális menedzsment tanácsadócégek irányításában

Szerzők

  • József Poór Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar ; Mercer Kft.

Absztrakt

Ha 15-20 évvel ezelőtt megkérdeztük volna a végzős középiskolásokat arról, hogy milyen pályát, szakmát akarnak választani, azt a választ kaptuk volna, hogy szívesen lennének orvosok, ügyvédek, sportolók, utazók, tanárok, de a legritkább esetben hallottuk volna azt, hogy tanácsadók.
Ez természetes volt, mivel akkoriban a szélesebb hazai közvélemény nagyon keveset tudott erről a szakterületről. Napjainkra ez a helyzet megváltozott. Mára a tanácsadás a változás, a megújulás egyik motorja lett.
A cikkben azt vizsgáljuk, hogy a tanácsadás jellemzőinek függvényében milyen jellegzetes stratégiai és marketingorientációk terjednek ezen a szakterületen napjainkban.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-26

Hogyan kell idézni

Poór, J. (2019) „Stratégiai és marketingorientációk a professzionális menedzsment tanácsadócégek irányításában”, Marketing & Menedzsment, 38(2), o. 64–76. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1241 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix