Strategie and marketing orientations in professional consultant agencies
Abstract
Ha 15-20 évvel ezelőtt megkérdeztük volna a végzős középiskolásokat arról, hogy milyen pályát, szakmát akarnak választani, azt a választ kaptuk volna, hogy szívesen lennének orvosok, ügyvédek, sportolók, utazók, tanárok, de a legritkább esetben hallottuk volna azt, hogy tanácsadók.
Ez természetes volt, mivel akkoriban a szélesebb hazai közvélemény nagyon keveset tudott erről a szakterületről. Napjainkra ez a helyzet megváltozott. Mára a tanácsadás a változás, a megújulás egyik motorja lett.
A cikkben azt vizsgáljuk, hogy a tanácsadás jellemzőinek függvényében milyen jellegzetes stratégiai és marketingorientációk terjednek ezen a szakterületen napjainkban.
Downloads
Published
2019-11-26
How to Cite
Poór, J. (2019) “Strategie and marketing orientations in professional consultant agencies”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(2), pp. 64–76. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1241 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
M&M mix