Az érték a marketingben - Akadémiai doktori disszertáció székfoglaló

Szerzők

  • Gábor Rekettye Magyar Tudományos Akadémia ; Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing tanszék

Absztrakt

Doktori értekezésem az elmúlt tíz év során elért kutatási eredményeimet foglalja össze, mégpedig azzal az igénnyel, hogy az összefoglalás, szintetizálás új tudományos eredményeket hozzon létre.
A tudományos kutatás folyamatának e szakaszát Tomcsányi Pál (2000) kutatói ismeretgazdálkodásnak nevezi. Az ismeretgazdálkodás a tudományos kutatás, alkotó, kreatív folyamata, amelyben a kutató az adott tárgykörben folyamatosan végzett szekunder és primer kutatások által nyert információkat elemzi, majd azokat kombinálva és szintetizálva - részben heurisztikus módszerekkel - új vagy bővített ismereteket hoz létre.
Az értekezésben azokat a kutatási eredményeket tárgyalom és rendszerezem, amelyek újnak ítélhetők vagy a kutatás módszere, vagy megállapításai miatt.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-19

Hogyan kell idézni

Rekettye, G. (2019) „Az érték a marketingben - Akadémiai doktori disszertáció székfoglaló”, Marketing & Menedzsment, 38(2), o. 6–17. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1202 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Akadémia