A fogyasztási cikkek kategorizálása - új áttekintés: néhány észrevétel Törőcsik M. és Jakopánecz E. cikkéhez (Marketing & Menedzsment, 2010/2. szám)
Kulcsszavak:
marketingtörténet, termékkategorizálás, fogyasztásicikk-klasszifikáció, piacorientációAbsztrakt
A hivatkozott tanulmányban a szerzők a fogyasztási cikkek nemzetközileg elfogadott klasszifikációját egy új taggal - az ún. fogyasztói ellenállást kiváltó termékekkel - javasolják kiegészíteni; megkísérlik szakirodalmi áttekintéssel elméleti oldalról indokolni javaslatukat. Okfejtésük a klasszifikáció története és a nemzetközi szakirodalom alapján vitatható. Kevés olyan esetre emlékszem, amikor magyar marketingszakemberek tudományos vitát indítottak volna; pedig egy-egy tudományos vita kimenete legtöbbször pozitív kimenetű játszma, mindenki gazdagodva kerülhet ki belőle.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Rekettye, G. (2019) „A fogyasztási cikkek kategorizálása - új áttekintés: néhány észrevétel Törőcsik M. és Jakopánecz E. cikkéhez (Marketing & Menedzsment, 2010/2. szám)”, Marketing & Menedzsment, 45(1), o. 65–72. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/598 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Vita