Gondolatok az innováció értelmezéséről és törvényszerűségeiről

Szerzők

  • Gábor Rekettye PTE KTK Marketing Tanszék

Absztrakt

A szakirodalomban egyetértés warn abban, hogy ai Innováció, az új termékek megjelentetése a piaci siker kulcstényezője. Az! sem vitatja senki, hogy az ezredfordulót jellemző új piaci feltételek között e funkciók jelentősége növekvőben van. Nem ilyen mértékű az egyetértés azonban az innováció fogalmát, értelmezési tartományát és folyamatát illetően.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-12

Hogyan kell idézni

Rekettye, G. (2019) „Gondolatok az innováció értelmezéséről és törvényszerűségeiről”, Marketing & Menedzsment, 36(1), o. 42–51. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1604 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kutatások a Pécsi Tudományegyetemen