Marketing a gazdasági recesszió időszakában

Szerzők

  • Gábor Rekettye Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Cikkünk szerzője arra keresi a választ, hogy a tavaly ránk köszöntött világgazdasági válság mennyiben hasonlít a korábbiakhoz, s milyen marketingstratégiák bizonyulhatnak hatékonynak a változó környezetben. Részletesen elemzi az 1997-es ázsiai válság tapasztalatait, rávilágítva a hasonlóságokra és a különbözőségekre. A tanulmány második felében gyakorlati példákkal illusztrált kitekintést ad arról, milyen marketingstratégiákat választhatnak a válság idején a vállalatok, s ezekbe hogyan illeszkedik a megváltozó pozicionálás, a módosuló árazási gyakorlat vagy éppen a kínálat átalakítása.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-02

Hogyan kell idézni

Rekettye, G. (2019) „Marketing a gazdasági recesszió időszakában”, Marketing & Menedzsment, 43(1), o. 14–21. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/741 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing recesszió idején