Value in marketing - Academic inaugural speech

Authors

  • Gábor Rekettye Magyar Tudományos Akadémia ; Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing tanszék

Abstract

Doktori értekezésem az elmúlt tíz év során elért kutatási eredményeimet foglalja össze, mégpedig azzal az igénnyel, hogy az összefoglalás, szintetizálás új tudományos eredményeket hozzon létre.
A tudományos kutatás folyamatának e szakaszát Tomcsányi Pál (2000) kutatói ismeretgazdálkodásnak nevezi. Az ismeretgazdálkodás a tudományos kutatás, alkotó, kreatív folyamata, amelyben a kutató az adott tárgykörben folyamatosan végzett szekunder és primer kutatások által nyert információkat elemzi, majd azokat kombinálva és szintetizálva - részben heurisztikus módszerekkel - új vagy bővített ismereteket hoz létre.
Az értekezésben azokat a kutatási eredményeket tárgyalom és rendszerezem, amelyek újnak ítélhetők vagy a kutatás módszere, vagy megállapításai miatt.

Downloads

Published

2019-11-19

How to Cite

Rekettye, G. (2019) “Value in marketing - Academic inaugural speech”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(2), pp. 6–17. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1202 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Academy

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>