A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a kereskedelmi bankok szférájában (1. rész)
Absztrakt
A vevőorientáció fontossága nem új keletű az üzleti életben, hiszen a marketingirodalom és -gyakorlat, illetve az egész vállalati működés alapkövének tekinthető. A vevőorientáltsághoz azonban nem elég az, hogy egy cég magát annak tekintse. Az elsődleges az, hogy az ügyfél maga érzékeli-e ezt, és az igénybevett szolgáltatásokkal elégedett-e. A kutatás végső célja a bankhasználati szokások, a pénzintézetekkel való elégedettség és ezen keresztül a bankváltás kérdéseinek vizsgálata a lakosság egy szegmensében, nevezetesen az Internetet használó 18—69 éves válaszadók körén belül. Jelen tanulmány a felmérés szociodemográfiai eredményeit mutatja be.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-02
Hogyan kell idézni
Bátor, A. (2019) „A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a kereskedelmi bankok szférájában (1. rész)”, Marketing & Menedzsment, 41(2), o. 4–15. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1274 (Elérés: 24 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Bankmarketing