The relations between customer satisfaction and loyalty in the sphere of commercial banks (Part 1)
Abstract
A vevőorientáció fontossága nem új keletű az üzleti életben, hiszen a marketingirodalom és -gyakorlat, illetve az egész vállalati működés alapkövének tekinthető. A vevőorientáltsághoz azonban nem elég az, hogy egy cég magát annak tekintse. Az elsődleges az, hogy az ügyfél maga érzékeli-e ezt, és az igénybevett szolgáltatásokkal elégedett-e. A kutatás végső célja a bankhasználati szokások, a pénzintézetekkel való elégedettség és ezen keresztül a bankváltás kérdéseinek vizsgálata a lakosság egy szegmensében, nevezetesen az Internetet használó 18—69 éves válaszadók körén belül. Jelen tanulmány a felmérés szociodemográfiai eredményeit mutatja be.
Downloads
Published
2019-11-02
How to Cite
Bátor, A. (2019) “The relations between customer satisfaction and loyalty in the sphere of commercial banks (Part 1)”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(2), pp. 4–15. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1274 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Bank Marketing