Ajtón belül: a reklámkerülő fiatalok elérése indoor eszközökkel

Szerzők

  • Anita Andó Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF); HPS Experience

Absztrakt

„A csapból is ez folyik” - mondjuk a reklámokra. Az elmúlt években azonban elkezdtünk „lázadni” is ellenük, kerüljük őket, ahogy csak tudjuk. Elkapcsoljuk a televíziót, tovább lapozunk az újságban, a rádiós reklámoknál pedig igyekszünk rögtön sávot váltani. Nem kíméljük az internetes hirdetéseket sem, és előszeretettel nézünk át a köztéri plakátokon. A klasszikus médiumok zavaró hatása miatt új megoldásokra van szükség, hogy a reklámkerülő fogyasztókat elérjük. Erre jelenthet megoldást a ma még alternatívnak tekintett indoor média.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Andó, A. (2019) „Ajtón belül: a reklámkerülő fiatalok elérése indoor eszközökkel”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 79–91. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1322 (Elérés: 13 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Indoor és outdoor