Within doors - Reaching the ad-avoiding youth by indoor media
Abstract
„A csapból is ez folyik” - mondjuk a reklámokra. Az elmúlt években azonban elkezdtünk „lázadni” is ellenük, kerüljük őket, ahogy csak tudjuk. Elkapcsoljuk a televíziót, tovább lapozunk az újságban, a rádiós reklámoknál pedig igyekszünk rögtön sávot váltani. Nem kíméljük az internetes hirdetéseket sem, és előszeretettel nézünk át a köztéri plakátokon. A klasszikus médiumok zavaró hatása miatt új megoldásokra van szükség, hogy a reklámkerülő fogyasztókat elérjük. Erre jelenthet megoldást a ma még alternatívnak tekintett indoor média.
Downloads
Published
2019-11-02
How to Cite
Andó, A. (2019) “Within doors - Reaching the ad-avoiding youth by indoor media”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(4-5), pp. 79–91. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1322 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Indoor and Outdoor