A professzionális tanácsadás vezetési és marketing kérdései: egy primer kutatás tapasztalatai, 1. rész
Absztrakt
A tanácsadási szakma a gazdasági-üzleti élet kulcsszereplőjévé vált mind az innovációs erő, mind a gazdasági versenyképesség szempontjából. A tanácsadással foglalkozó szakember figyelmét nem kerülheti el az sem, hogy a tanácsadó cégek igen sajátos vezetési- és marketingjellemzőkkel rendelkeznek. Felmerül a kérdés: a szolgáltatási terület fejlődése együtt jár-e a klasszikus szolgáltatásmarketing elveinek, módszertanának oly mértékű módosulásával, hogy önálló marketing szakterületnek tekinthetjük, ahol más marketing- és menedzsment megközelítés szükséges?
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-02
Hogyan kell idézni
Nádor, Éva (2019) „A professzionális tanácsadás vezetési és marketing kérdései: egy primer kutatás tapasztalatai, 1. rész”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 131–140. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1326 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Vezetés és tanácsadás