Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Beküldések
Szerkesztőség
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 35 szám 4 (2001)
Évf. 35 szám 4 (2001)
Megjelent:
2001-09-01
–
Kedves Olvasó!
Zoltán Veres
2-3
PDF
Kutatások a Pécsi Tudományegyetemen
A mintavételi tervek készítésének néhány gyakorlati megfontolása
József Pintér, Gábor Rappai
4-10
PDF
Új munkakörök szervezeten belül és kívül: az együttműködés új tartalma
Ferenc Farkas
11-15
PDF
Az internet hatása a vállalati gazdálkodási, ügyviteli folyamatokra
Edit Bányai
16-24
PDF
A vállalat kommunikációs kapcsolatrendszerének szerepe
Ágnes Gróf
25-31
PDF
Szakdolgozat
A referenciacsoportok szerepe a tinédzserek fogyasztói döntéseiben
Judit Benedek
32-39
PDF
Geomarketing: új sikertényező a marketingben?
Kolos Kovács
40-48
PDF
A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében (I. rész): a forma tartalma
Dóra Horváth, László Sajtos
49-57
PDF
Gyógyszerreklám
Vállalati márkák a vény nélküli gyógyszerek (OTC) piacán
Zoltán Varga
58-63
PDF
A vényköteles gyógyszerek (DTC - Direct-to-Consumer) reklámozásának jellegzetességei
Ákos Szántó
64-67
PDF
M&M mix
Markáns változások a tanácsadói piacon - avagy marketingtanácsok a vezetési tanácsadóknak
Éva Nádor
68-71
PDF
A munkakörök relatív távolsága
János Takács
72-75
PDF
Könyvismertetés
Arthur A. Thompson, Jr., A. J. Strickland III.: Strategic Management - Concepts and Cases (Stratégiai menedzsment - Elvi alapok és esettanulmányok) Irwin/'McGraw-Hill, 2001 (Angol nyelven)
Péter Osman
76-77
PDF
Benjamin Graham, David Dodd: Security Analysis (Értékpapír-elemzés). McGraw-Hill, 2000. Angol nyelven
Péter Osman
78-79
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2001/4. szám
Marketing & Menedzsment Szerzők
80, [2]
PDF
Nyelv
English
Magyar
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak