A vállalat kommunikációs kapcsolatrendszerének szerepe

Szerzők

  • Ágnes Gróf Pécsi Tudományegyetem

Absztrakt

Bármely vállalat piacon tartózkodásának négy szakaszát különböztethetjük meg. Ezek sajátos jellemzőit és kialakulásuk okait például Adizes (1988) írja le. Ahhoz, hogy a vállalat a számára legkedvezőbb piaci pozíciót érhesse el, minden egyes fázisban a belső erőforrások optimális felhasználása és a külső környezethez való minél tökéletesebb adaptálódás szükséges. Célom: rávilágítani arra, hogy egy vállalat egyes szakaszokban elért piaci helyzetét alapvetően kommunikatív interakcióinak minősége határozza meg annak következtében, hogy a külső és belső kommunikáció (külső és belső marketing és PR, valamint a lobbizás) a szervezet által elérhető működési hatékonyság és eredményesség jelentős tényezője.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Gróf, Ágnes (2019) „A vállalat kommunikációs kapcsolatrendszerének szerepe”, Marketing & Menedzsment, 35(4), o. 25–31. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1724 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kutatások a Pécsi Tudományegyetemen