Role of communication networks in organisations
Abstract
Bármely vállalat piacon tartózkodásának négy szakaszát különböztethetjük meg. Ezek sajátos jellemzőit és kialakulásuk okait például Adizes (1988) írja le. Ahhoz, hogy a vállalat a számára legkedvezőbb piaci pozíciót érhesse el, minden egyes fázisban a belső erőforrások optimális felhasználása és a külső környezethez való minél tökéletesebb adaptálódás szükséges. Célom: rávilágítani arra, hogy egy vállalat egyes szakaszokban elért piaci helyzetét alapvetően kommunikatív interakcióinak minősége határozza meg annak következtében, hogy a külső és belső kommunikáció (külső és belső marketing és PR, valamint a lobbizás) a szervezet által elérhető működési hatékonyság és eredményesség jelentős tényezője.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Gróf, Ágnes (2019) “Role of communication networks in organisations”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(4), pp. 25–31. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1724 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Research outcomes at the University of Pécs