Sörfogyasztás Magyarországon: mitől esett vissza, és hogyan növelhető a hazai sörfogyasztás?

Szerzők

  • Norbert Racskó Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Marketing és Média Intézet

Absztrakt

A cikk a sörfogyasztás visszaszorulásának okait tárja fel lineáris regresszióval, illetve a fogyasztói bázis változásának elemzésével, majd ezt követően a Magyarországon elsőként alkalmazott Sheth-Newman-Gross fogyasztási modellre épült kutatással azonosítja azokat a tényezőket, amelyekkel a szerző szerint növelhető a hazai sörfogyasztás. A cikk Racskó Norbert, a Budapesti Corvinus Egyetem idén végzett hallgatója szakdolgozatának rövidített változata, amely a 2005. évi Legjobb Marketinges Diplomamunka pályázat I. díjazottja volt.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-05

Hogyan kell idézni

Racskó, N. (2019) „Sörfogyasztás Magyarországon: mitől esett vissza, és hogyan növelhető a hazai sörfogyasztás?”, Marketing & Menedzsment, 39(4-5), o. 131–144. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1404 (Elérés: 24 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix