Beer consumption in Hungary - Why has the inland beer consumption decreased, and how could it be raised?
Abstract
A cikk a sörfogyasztás visszaszorulásának okait tárja fel lineáris regresszióval, illetve a fogyasztói bázis változásának elemzésével, majd ezt követően a Magyarországon elsőként alkalmazott Sheth-Newman-Gross fogyasztási modellre épült kutatással azonosítja azokat a tényezőket, amelyekkel a szerző szerint növelhető a hazai sörfogyasztás. A cikk Racskó Norbert, a Budapesti Corvinus Egyetem idén végzett hallgatója szakdolgozatának rövidített változata, amely a 2005. évi Legjobb Marketinges Diplomamunka pályázat I. díjazottja volt.
Downloads
Published
2019-12-05
How to Cite
Racskó, N. (2019) “Beer consumption in Hungary - Why has the inland beer consumption decreased, and how could it be raised?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(4-5), pp. 131–144. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1404 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
M&M mix