Trade marketing a multinacionális vállalatoknál

Szerzők

  • Zsófia Molnár

Absztrakt

A trade marketing gyakorlati funkció, nehéz elméleti oldalról megközelíteni. Egyre több vállalat ismeri fel a jelentőségét, főleg a multinacionális nagyvállalatok körében láttatunk erre sok példát.
Minden cég maga határozza meg, mit irt trade marketing alatt, ami fűig a forgalmazott termékektől és a szervezet kereskedelmi filozófiájától is, de egyvalami mindenhol azonos: a trade marketing híd az értékesítés és a marketing között.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Molnár, Z. (2019) „Trade marketing a multinacionális vállalatoknál”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 101–110. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1418 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix