Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Beküldések
Szerkesztőség
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 36 szám 5-6 (2002)
Évf. 36 szám 5-6 (2002)
Megjelent:
2002-11-01
Egészségmarketing
„Egészségmarketing” - Az egészség viselkedésmintáinak és értékeinek társadalmi terjesztése
Béla Buda
3-9
PDF
Egészségpszichológia, egészségkommunikáció és egészségmarketing
Róbert Urbán
10-14
PDF
Egészségtudatosság a felnőtt magyar lakosság körében a 2000-ben végzett Országos Lakossági Egészségfelmérés alapján
Julianna Boros
15-23
PDF
A magyar társadalom szubjektíven megítélt egészségi állapota és az egészségüggyel kapcsolatos intézményi preferenciák
Anikó Bernát
24-31
PDF
A felnőtt lakosság egészségi állapota Magyarországon - a Marketing Centrum „Életmód 2002." kutatása tükrében
Béla Marián, Róbert Urbán
32-42
PDF
Egészséggazdaság és marketing - A jelenség a felszínen, az okok a mélyben vannak
Eszter Szabóné Pataky
43-48
PDF
Az FMCG és pharma marketing különbözőségei
Andrea Csépe
49-56
PDF
Tanácsok recept nélkül - a Közép-európaiak inkább fordulnak gyógyszerészükhöz, mint az orvosukhoz
Nándor Tordai
57-63
PDF
Gyógyító intézmények Public Relations tevékenységei
László Léder, Viktória Marcell
64-68
PDF
Reklámvilág
Reklámetika és önszabályozás Magyarországon
Zsuzsa Fodor, János Fojtik
69-76
PDF
Reklám - az élet része
György Kozma
77-79
PDF
Az online marketing piac hiánya, és egy új reklámszemlélet jövője
János Andor Vértes
80-86
PDF
Szponzorálás a B2B piacon
Rita Kerekes
87-92
PDF
M&M mix
Gazdaságmatematikai módszerek alkalmazása a külpiac-kutatási feladatok megoldásában
Alexander Pucskov
93-100
PDF
Trade marketing a multinacionális vállalatoknál
Zsófia Molnár
101-110
PDF
Élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások magatartása a szervezeti piacon
Györgyné Pénzes
111-118
PDF
Székelyföldi vállalatok gazdasági és kulturális környezete
Zoltán Tankó
119-128
PDF
Menedzseljük a kultúrát
Szilvia Deés
129-131
PDF
Marketing és menedzsment a civil szférában egy hotelprojekt példáján
Csaba Baldauf, Sándor Herman, Werner Moritz
132-137
PDF
Philip Kotler nyomán, de nem nyomában - Felhívás szakmai vitára
Péter Bíró
138-139
PDF
–
Dr. Kürthy Pál - 1914-2002
Endre Marinovich
140
PDF
Könyvismertetés
Magyar építészet - A rómaiaktól a román korig - gótika és kora reneszánsz - késő reneszánsz és kora barokk - barokk, rokokó és copf ; Kossuth Kiadó, 2001-2002
Péter Osman
141-142
PDF
Ruth Towse & Rudi Holzhauer (Szerk.) - The Economics of Intellectual Property, (A szellemi tulajdon gazdaságtana) Nemzetközi Közgazdasági Referenciakönyvtár sorozat Edward Elgar, 2002, ISBN 1 84064351 X (4 kötet)
Péter Osman
142-144
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2002 / 5-6. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
148 oldal
PDF
Nyelv
English
Magyar
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak