Szponzorálás a B2B piacon

Szerzők

  • Rita Kerekes Miskolci Egyetem Marketing Intézet Marketing Stratégia és Kommunikáció Tanszék

Absztrakt

Az ipari termetek piacán egészen a közelmúltig elfogadott volt az a nézet, mely szerint a martetingmix 4 P-je közül a promóció fontossága a többi mixelemhez képest csekély, különösen a fogyasztói termékek piacával összehasonlítva. Nem szabad azonban teljes egészében leírnunk a 32i marketingkommunikációt, Díszen a versenyképesség nemcsak a kiváló minőséget, a pontos és megbízható teljesítést, az elfogadható árat jelenti, hanem a céltudatos piacbefolyásolást is. Az utóbbi évek nemzetközi, illetve hazai adata is azt mutatják, hogy a kommunikációs költségvetésekben csökken a reklámkiadások és nő a szponzorációs kiadások aránya.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Kerekes, R. (2019) „Szponzorálás a B2B piacon”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 87–92. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1416 (Elérés: 12 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Reklámvilág

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei