Gondolatok a reklámtörvényről, 2001-ben

Szerzők

  • Rita Kerekes Miskolci Egyetem Marketing Intézet

Absztrakt

Az 1997-es első reklámtörvényt megelőző időszakban a hatályos magyar reklámjogot a heterogenitás és a többszintű jogi szabályozás jellemezte. A reklámtevékenységre vonatkozó rendelkezések szétszórtan, olykor egymásnak is ellentmondóan, több jogszabályban voltak megtalálhatóak.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Kerekes, R. (2019) „Gondolatok a reklámtörvényről, 2001-ben”, Marketing & Menedzsment, 35(3), o. 38–48. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1706 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Magyar Marketingműhelyek Konferenciája

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei