Menedzseljük a kultúrát

Szerzők

  • Szilvia Deés Modern Üzleti Tudományok Főiskola

Absztrakt

Talán még emlékeznek Önök közül néhányan a Marketing & Menedzsment egy évvel ezelőtti - 2001/5-6. - számában megjelent írásra, amiben nagy örömömre egy, a kulturális szakemberek körében elvégzett kutatásról számolhattam be. Az akkori kutatás célja az volt, hogy megismerjük a szektor vezetőinek vállalkozói felfogását; azt, hogy milyen mértékben van jelen, illetve mi akadályozza a marketingszemlélet alkalmazását, valamint hogy feltérképezzük az akkor még tervezési fázisban lévő képzésünkről a szakma véleményét és a keresletet.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Deés, S. (2019) „Menedzseljük a kultúrát”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 129–131. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1421 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix