Vége az elefántcsonttorony korszaknak - vállalati kommunikációs modell kialakítása a magyar felsőoktatásban
Kulcsszavak:
tudománymarketing, felsőoktatás, innováció, marketingkommunikációAbsztrakt
A felsőoktatási intézmények működését tudatosan kidolgozott marketingstratégiával kell alátámasztani, ehhez azonban szükség van az intézmény teljes menedzsmentjének szemléletváltására, következetes stratégiaalkotásra és operatív tervek kidolgozására, valamint egy olyan szervezeti átalakításra, amely intézményen belüli elfogadása ráadásul jelentős kihívást jelent. Ezt az új, harmadik generációs egyetemi kommunikációs modellt mutatom be tanulmányomban empirikus kutatási eredményekkel alátámasztva.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Deés, S. (2019) „Vége az elefántcsonttorony korszaknak - vállalati kommunikációs modell kialakítása a magyar felsőoktatásban”, Marketing & Menedzsment, 47(2), o. 37–51. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/630 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Felsőoktatási marketing