A felnőtt lakosság egészségi állapota Magyarországon - a Marketing Centrum „Életmód 2002." kutatása tükrében

Szerzők

  • Béla Marián Marketing Centrum
  • Róbert Urbán ELTE, Személyiség- és Egészségpszichológiai Tanszék

Absztrakt

A Marketing Centrum Életmód 2002. felmérésében néhány egészségi állapotra, illetve egészségmagatartásra vonatkozó kérdést is szerepeltettünk. Az ezekre a kérdésekre adott válaszok megoszlása minden egészség-marketinggel foglalkozó szakember számára iránymutató lehet. A felmérésben 2000, országszerte véletlenszerűen kiválasztott 18 évnél idősebb megkérdezett vett részt. A véletlen kiválasztásból eredő kisebb minta torzulásokat - a KSH 2001-eses népszámlálási adatit felhasználva - többszempontos súlyozással korrigáltuk.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-05

Hogyan kell idézni

Marián, B. és Urbán, R. (2019) „A felnőtt lakosság egészségi állapota Magyarországon - a Marketing Centrum „Életmód 2002." kutatása tükrében”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 32–42. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1403 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Egészségmarketing