Tervszerűség és impulzivitás a szerencsejáték-vásárlásnál
Absztrakt
2005 őszén a Marketing Centrum nagymintás lakossági felmérést készített a Szerencsejáték ZRT. megbízásából, és ezzel párhuzamosan egy értékesítőhelyi kutatás is készült. A legfontosabb tanulság: a Szerencsejáték ZRT. játéktermékei másképpen szerencsejátékok, mint a játékgépek vagy a kaszinóban található játékok. Mások a motivációk, más a játékélmény, és főként ebből adódóan a szelvényes játékokat sokkal inkább fogyasztási cikk szerűen vásárolják a játékosok, mint luxustermékként. Ugyanakkor a Szerencsejáték ZRT. játéktermékeiben és az értékesítés gyakorlatában is vannak impulzív vásárlásra ösztönző tényezők.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Marián, B., Mérő, L. és Somorai, L. (2019) „Tervszerűség és impulzivitás a szerencsejáték-vásárlásnál”, Marketing & Menedzsment, 39(6), o. 12–19. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1353 (Elérés: 12 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Fogyasztói attitűdök