Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Beküldések
Szerkesztőség
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 39 szám 6 (2005)
Évf. 39 szám 6 (2005)
Megjelent:
2005-12-01
Szerkesztői levél
A végső szó az Öné!
Csaba Gosztonyi
3
PDF
Fogyasztói attitűdök
A fogyasztói döntés közgazdasági megközelítése
Lászó Sipos, Arnold Tóth
4-11
PDF
Tervszerűség és impulzivitás a szerencsejáték-vásárlásnál
Béla Marián, László Mérő, László Somorai
12-19
PDF
Mítoszok sodrásában: az alkoholreklámokhoz kapcsolódó fogyasztói narratívumok strukturális elemzése Frye kategóriái alapján
Ariel Mitev, Dóra Horváth
20-32
PDF
M&M mix
Divattermékek és divatmárkák, mint a szimbolikus fogyasztás eszközei II.
Kármen Kovács
33-42
PDF
Támogató trendek: a kulturális szponzoráció gyakorlata néhány hazai nagyvállalatnál
Róbert Csák, András R. Nagy
43-50
PDF
A meghosszabbított kar: a vevőközeli funkciók outsourcingjának sajátosságai és a kihelyezési döntés operacionalizálhatóságának szempontjai
Attila Balogh
51-60
PDF
A közszereplők arculatának kereskedelmi célú felhasználása: a merchandising
Levente Tattay
61-66
PDF
Egy amerikai transznacionális vállalat árképzési politikája az euróövezetben
Eszter Láng
67-68
PDF
Angol nyelven
“The Human Side of Enterprise” Components of Contemporary Business Management
Yaron Krauss
69-75
PDF (English)
Könyvajánló
Glen Arnold: A Financial Times útmutatója a befektetéshez: A hiteles irányadó kézikönyv a befektetéshez és a pénzpiacokhoz. Financial Times, Prentice Hall, 2004
Péter Osman
76-77
PDF
Fény a Földön. BBC Books, Alexandra Kiadó, 2005
Péter Osman
77
PDF
Marco Cattaneo, Jasmina Trifoni: Az emberiség kincsei, Az UNESCO Világörökség, Alexandra Kiadó, 2005
Péter Osman
78
PDF
T.G.H James: Nagy fáraók. Alexandra Kiadó, 2005
Péter Osman
79
PDF
Marisa Ranieri Panetta: Pompeji: egy eltemetett város történelme, mindennapi élete és művészete. Alexandra Kiadó, 2005
Péter Osman
80
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2005/6. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
80, [1]
PDF
Nyelv
English
Magyar
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak