Divattermékek és divatmárkák, mint a szimbolikus fogyasztás eszközei II.

Szerzők

  • Kármen Kovács Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Doktori Iskola; Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar - Közgazdaságtudományi Kar Könyvtár

Absztrakt

Azok a divattermékek, amelyek erős márkával, valamint könnyen felismerhető és jól meghatározott márkaszemélyiséggel rendelkeznek, még nagyobb szimbolikus tartalmat rejtenek magukban, ezáltal pedig még hatékonyabb eszközei lehetnek a szimbolikus fogyasztásnak. A divatmárkák így a fogyasztók számára többletértéket jelenthetnek. A „Divattermékek és divatmárkák, mint a szimbolikus fogyasztás eszközei” című tanulmány teljes szövegét a Marketing & Menedzsment két egymást követő lapszámában tette közzé, jelen lapszámban a cikk második része olvasható, amely a divatmárkák szimbolikus fogyasztásával foglalkozik.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Kovács, K. (2019) „Divattermékek és divatmárkák, mint a szimbolikus fogyasztás eszközei II”., Marketing & Menedzsment, 39(6), o. 33–42. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1355 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix