A közép- és kelet-európai országok reklámráfordításának makroszempontú elemzése

Szerzők

  • Kármen Kovács Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástudományi Intézet

Kulcsszavak:

reklámráfordítások, fogyasztás, gazdasági növekedés, közép- és kelet-európai országok

Absztrakt

A tanulmány a reklám-ráfordítások makrogazdasági összefüggéseivel foglalkozik.
Vizsgálja az aggregált reklámráfordítás aggregált fogyasztással és gazdasági növekedéssel való kapcsolatát, valamint a gazdasági ciklusokhoz való viszonyát.
Rámutat továbbá arra, hogy mely tényezők befolyásolják az aggregált reklámráfordítás mértékét és változását. A közép- és kelet-európai országok körében végzett aggregált reklámráfordítás-elemzés a reklám-beruházási szint mértékére és változására irányul, kiemelve a 2008-ban kezdődött válság hatását, valamint az államok közti hasonlóságokat és különbségeket.
A vizsgálatba bevont országok reklám-ráfordításuk mértékének és változásának szempontjából nem alkotnak tartósan klasztereket.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-04

Hogyan kell idézni

Kovács, K. (2019) „A közép- és kelet-európai országok reklámráfordításának makroszempontú elemzése”, Marketing & Menedzsment, 48(2), o. 57–70. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/994 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Reklámozás

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.