Fashion products and fashion brands as the instruments of symbolic consumption II.

Authors

  • Kármen Kovács Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Doktori Iskola; Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar - Közgazdaságtudományi Kar Könyvtár

Abstract

Azok a divattermékek, amelyek erős márkával, valamint könnyen felismerhető és jól meghatározott márkaszemélyiséggel rendelkeznek, még nagyobb szimbolikus tartalmat rejtenek magukban, ezáltal pedig még hatékonyabb eszközei lehetnek a szimbolikus fogyasztásnak. A divatmárkák így a fogyasztók számára többletértéket jelenthetnek. A „Divattermékek és divatmárkák, mint a szimbolikus fogyasztás eszközei” című tanulmány teljes szövegét a Marketing & Menedzsment két egymást követő lapszámában tette közzé, jelen lapszámban a cikk második része olvasható, amely a divatmárkák szimbolikus fogyasztásával foglalkozik.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Kovács, K. (2019) “Fashion products and fashion brands as the instruments of symbolic consumption II”., The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(6), pp. 33–42. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1355 (Accessed: 5 October 2024).

Issue

Section

M&M mix