A fogyasztói döntés közgazdasági megközelítése

Szerzők

  • Lászó Sipos Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Menedzsment és Marketing tanszék
  • Arnold Tóth Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Menedzsment és Marketing tanszék

Absztrakt

A szakirodalom többféle megközelítésben tárgyalja a vásárlói döntés mechanizmusát. Olyan kérdéskör jelenik meg itt, amely nem elemezhető egy standard, tudományos igényű irányvonal alapján. Több diszciplína is vizsgálta már az egyén választását befolyásoló tényezőket, korrigálva vagy éppen megcáfolva a kialakult elméleteket. Ezek egyike a kiindulópontnak is tekinthető klasszikus modell, amely a racionalitás felfogásával szorosan kötődik a közgazdaságtan alapvető feltételezéseihez.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Sipos, L. és Tóth, A. (2019) „A fogyasztói döntés közgazdasági megközelítése”, Marketing & Menedzsment, 39(6), o. 4–11. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1352 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Fogyasztói attitűdök