A kültéri hirdetések hatékonysága

Szerzők

  • Arnold Tóth Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Menedzsment és Marketing tanszék

Absztrakt

A közterület fogalma az utóbbi időben jelentősen változott, mivel a hirdetők igényére válaszolva új típusú hirdetési felületek jelentek meg. A technológiai fejlődés a kültéri hirdetéseket nagyobbá, látványosabbá, interaktívabbá tette. Amíg a hirdetési formák jelentős változáson mentek keresztül, az óriásplakátok még mindig a kültéri hirdetések legnagyobb hányadát adják. A közterületi hirdetés alapvetően a tömegmédiumok közé sorolható. Ezeknek többek között az alábbi jellemzői vannak: széles közönséghez jutnak el meglehetősen alacsony költséggel, a célcsoport lehet egészen egyedi, speciális is, a közönség lojálissá válik a hirdetés iránt.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-24

Hogyan kell idézni

Tóth, A. (2019) „A kültéri hirdetések hatékonysága”, Marketing & Menedzsment, 40(2-3), o. 39–44. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/749 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix