Támogató trendek: a kulturális szponzoráció gyakorlata néhány hazai nagyvállalatnál
Absztrakt
A nyári fesztiválszezon lezárulását követően hasznos és izgalmas dolog némi visszatekintésként alaposabban szemügyre venni néhány hazai nagyvállalat kulturális szponzorációs tevékenységét. Az alábbiakban összefoglalt kutatás a Hegyalja Fesztivál szervezőinek megrendelésére készült, ám minden kulturális rendezvényszervező, illetve (potenciális) támogató számára érdekes tanulságokkal szolgál.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Csák, R. és R. Nagy, A. (2019) „Támogató trendek: a kulturális szponzoráció gyakorlata néhány hazai nagyvállalatnál”, Marketing & Menedzsment, 39(6), o. 43–50. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1356 (Elérés: 26 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix