Füstadó az egészségért - A dohánytermékek adótartalma és az egészségmegőrzés

Szerzők

  • András R. Nagy Próbakő Kommunikáció

Absztrakt

Segítség - A dohányfüstmentes életért címmel zajló, mind a 25 EU-tagállamot érintő négyéves kommunikációs kampány mellett az unió számos más formában is igyekszik visszaszorítani tagállamaiban a füstös szenvedély káros hatásait. Bármilyen furcsa is első hallásra, ennek a küzdelemnek a kulcsa a közgazdászok, adószakértők és az egyes országok pénzügyminisztériumai kezében van. A legfontosabb visszatartó erő ugyanis nem a cigaretta nikotinvagy kátrány-, sokkal inkább az adótartalma, amely a fogyasztói árat is jelentősen befolyásolja.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-24

Hogyan kell idézni

R. Nagy, A. (2019) „Füstadó az egészségért - A dohánytermékek adótartalma és az egészségmegőrzés”, Marketing & Menedzsment, 40(2-3), o. 81–88. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/753 (Elérés: 12 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix