Az európai uniós csatlakozást támogató kampány tanulságai: interjú Lenkei Anikóval, az EU Kommunikációs Közalapítvány marketing és pr igazgatójával
Absztrakt
Vajon hogyan alakult a hazai piac legnagyobb társadalmi célú reklámkampánya? Konkrétan mely kommunikációs cégek vettek részt a munkában? Milyen médiatípusok játszották a főszerepet a kampányban? Interjúnkban Lenkei Anikó az Európai Uniós Kommunikációs Közalapítvány marketing és pr igazgatója az uniós népszavazás kommunikációs feladatairól és kihívásairól, a tájékoztató tevékenység felépítéséről, a kiemelt célcsoportok eléréséről, az ügynökségek kiválasztásáról, valamint az alacsony részvételi arány lehetséges okairól beszélt.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-08
Hogyan kell idézni
R. Nagy, A. (2019) „Az európai uniós csatlakozást támogató kampány tanulságai: interjú Lenkei Anikóval, az EU Kommunikációs Közalapítvány marketing és pr igazgatójával”, Marketing & Menedzsment, 37(2), o. 4–9. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1495 (Elérés: 27 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
EU kommunikáció - Tények és tanulságok