Lessons of the EU accession communication campaign - Interview with Anikó Lenkei, marketing and pr director of EUKK

Authors

  • András R. Nagy Próbakő Kommunikáció

Abstract

Vajon hogyan alakult a hazai piac legnagyobb társadalmi célú reklámkampánya? Konkrétan mely kommunikációs cégek vettek részt a munkában? Milyen médiatípusok játszották a főszerepet a kampányban? Interjúnkban Lenkei Anikó az Európai Uniós Kommunikációs Közalapítvány marketing és pr igazgatója az uniós népszavazás kommunikációs feladatairól és kihívásairól, a tájékoztató tevékenység felépítéséről, a kiemelt célcsoportok eléréséről, az ügynökségek kiválasztásáról, valamint az alacsony részvételi arány lehetséges okairól beszélt.

Downloads

Published

2019-12-08

How to Cite

R. Nagy, A. (2019) “Lessons of the EU accession communication campaign - Interview with Anikó Lenkei, marketing and pr director of EUKK”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(2), pp. 4–9. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1495 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

EU communication - Facts and lessons