Betegtájékoztatás és reklámozás - Kutatás a médiamarketing területéről

Szerzők

  • András R. Nagy Próbakő Kommunikáció
  • Krisztián Soha Próbakő Kommunikáció

Absztrakt

A beltéri, avagy más néven indoor médiafelületek elhelyezkedésükből adódóan más és más termékek, szolgáltatások reklámozását ösztönözhetik az adott helyszíneken. Első benyomásunk alapján azt mondhatnánk, hogy például szórakozóhelyeken leginkább Italmárkákat, wellness szalonokban az egészségtudatos életmóddal összefüggő termékeket, szolgáltatásokat kéne reklámoznunk.
Természetesen a médiahasználat és -tervezés ennél jóval összetettebb képet mutat. Jelen médiamarketinges kutatásunkban többek között arra kerestük a választ, hogy a hirdető vállalatok, illetve a médiaügynökségek hogyan használják az indoor médiafelületeket, és ezen belül is az egészségügyi intézményekben található beltéri eszközöket.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-15

Hogyan kell idézni

R. Nagy, A. és Soha, K. (2019) „Betegtájékoztatás és reklámozás - Kutatás a médiamarketing területéről”, Marketing & Menedzsment, 38(3), o. 45–48. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1145 (Elérés: 12 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing az egészségügyben