Patient information and advertising
Abstract
A beltéri, avagy más néven indoor médiafelületek elhelyezkedésükből adódóan más és más termékek, szolgáltatások reklámozását ösztönözhetik az adott helyszíneken. Első benyomásunk alapján azt mondhatnánk, hogy például szórakozóhelyeken leginkább Italmárkákat, wellness szalonokban az egészségtudatos életmóddal összefüggő termékeket, szolgáltatásokat kéne reklámoznunk.
Természetesen a médiahasználat és -tervezés ennél jóval összetettebb képet mutat. Jelen médiamarketinges kutatásunkban többek között arra kerestük a választ, hogy a hirdető vállalatok, illetve a médiaügynökségek hogyan használják az indoor médiafelületeket, és ezen belül is az egészségügyi intézményekben található beltéri eszközöket.
Downloads
Published
2019-11-15
How to Cite
R. Nagy, A. and Soha, K. (2019) “Patient information and advertising”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(3), pp. 45–48. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1145 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Medical marketing