Planning and impulsivity in the gambling purchase
Abstract
2005 őszén a Marketing Centrum nagymintás lakossági felmérést készített a Szerencsejáték ZRT. megbízásából, és ezzel párhuzamosan egy értékesítőhelyi kutatás is készült. A legfontosabb tanulság: a Szerencsejáték ZRT. játéktermékei másképpen szerencsejátékok, mint a játékgépek vagy a kaszinóban található játékok. Mások a motivációk, más a játékélmény, és főként ebből adódóan a szelvényes játékokat sokkal inkább fogyasztási cikk szerűen vásárolják a játékosok, mint luxustermékként. Ugyanakkor a Szerencsejáték ZRT. játéktermékeiben és az értékesítés gyakorlatában is vannak impulzív vásárlásra ösztönző tényezők.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Marián, B., Mérő, L. and Somorai, L. (2019) “Planning and impulsivity in the gambling purchase”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(6), pp. 12–19. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1353 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Customer attitudes