Székelyföldi vállalatok gazdasági és kulturális környezete
Absztrakt
A globalizáció és a lágyabb menedzsment technikák előtérbe kerülése nagy lendületet adott a nemzeti kultúrában rejlő azonosságok és különbözőségek vizsgálatának. A nemzeti kulturális értékek potenciális gazdasági előnyökké konvertálásának lehetősége ráirányította a figyelmet a társadalmi és vállalati kultúra, illetve vezetési stílus kapcsolatának vizsgálatára. A jelen tanulmány a GLOBE project eszközrendszere felhasználásával végzett székelyföldi társadalmi és vállalati kultúra valamint vezetési stílus empirikus felmérésének részeredményeit mutatja be. A leíró jellegű tanulmány tizenkét székelyföldi vállalat ötvenegy (nagyrészt) középvezetőjének kérdőíves megkérdezésén alapszik.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-06
Hogyan kell idézni
Tankó, Z. (2019) „Székelyföldi vállalatok gazdasági és kulturális környezete”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 119–128. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1420 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix