Székelyföldi vállalatok gazdasági és kulturális környezete
Abstract
A globalizáció és a lágyabb menedzsment technikák előtérbe kerülése nagy lendületet adott a nemzeti kultúrában rejlő azonosságok és különbözőségek vizsgálatának. A nemzeti kulturális értékek potenciális gazdasági előnyökké konvertálásának lehetősége ráirányította a figyelmet a társadalmi és vállalati kultúra, illetve vezetési stílus kapcsolatának vizsgálatára. A jelen tanulmány a GLOBE project eszközrendszere felhasználásával végzett székelyföldi társadalmi és vállalati kultúra valamint vezetési stílus empirikus felmérésének részeredményeit mutatja be. A leíró jellegű tanulmány tizenkét székelyföldi vállalat ötvenegy (nagyrészt) középvezetőjének kérdőíves megkérdezésén alapszik.
Downloads
Published
2019-12-06
How to Cite
Tankó, Z. (2019) “Székelyföldi vállalatok gazdasági és kulturális környezete”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(5-6), pp. 119–128. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1420 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
M&M mix