A business marketing egyes kérdései a távközlési piacon
Absztrakt
Cikkünkben a szervezetközi (business) marketing egyes alaptételeit illusztráljuk olyan piaci problémakörben, ahol azok teljesen releváns módon nyilvánulnak meg. Célunk a konkrét üzletági szituáció megjelenítése mellett az volt, hogy ráirányítsuk a figyelmet a szervezeti piac marketingfeladatainak újszerű megközelítésére. A szervezetközi marketing modellek nehezen nyernek teret a klasszikus fogyasztói marketing mellett, pedig alkalmazásuk nélkülözhetetlen a vállalati vevőkör sikeres megtartásában.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-07
Hogyan kell idézni
Veres, Z. és Zsoldosné Porkoláb, E. (2019) „A business marketing egyes kérdései a távközlési piacon”, Marketing & Menedzsment, 37(4), o. 50–55. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1473 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix