A reklám hatékonyságának értékelése

Szerzők

  • Les Binet DDB Matrix
  • Renáta Varga DDB Budapest

Absztrakt

A reklámok hatásának értékelése, hatékonyságuk mérése szerte a világon a marketing-, és reklámszakemberek körében az örökké időszerű kérdések egyike. A téma rengeteg kérdést vet fel kezdve attól, hogy „hogyan hat a reklám?” egészen addig, hogy „egyáltalán lehetséges-e a reklámok hatását kimutatni egy rendkívül sokváltozós dinamikus piaci környezetben?”. Egyre több reklám-megrendelő akarja tudni, a lehető legpontosabban, hogy a kampányokba fektetett pénze vajon mikor térül meg és milyen hasznot hoz. Mivel jómagam a reklámok hatékonyságának méréséből élek, ebben az írásban megpróbálom röviden összefoglalni, amit a reklámok hatékonyságának értékeléséről a gyakorlatban tudni érdemes.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Binet, L. és Varga, R. (2019) „A reklám hatékonyságának értékelése”, Marketing & Menedzsment, 37(3), o. 43–51. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1487 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei