Evaluation of the Effectiveness of Advertising

Authors

  • Les Binet DDB Matrix
  • Renáta Varga DDB Budapest

Abstract

A reklámok hatásának értékelése, hatékonyságuk mérése szerte a világon a marketing-, és reklámszakemberek körében az örökké időszerű kérdések egyike. A téma rengeteg kérdést vet fel kezdve attól, hogy „hogyan hat a reklám?” egészen addig, hogy „egyáltalán lehetséges-e a reklámok hatását kimutatni egy rendkívül sokváltozós dinamikus piaci környezetben?”. Egyre több reklám-megrendelő akarja tudni, a lehető legpontosabban, hogy a kampányokba fektetett pénze vajon mikor térül meg és milyen hasznot hoz. Mivel jómagam a reklámok hatékonyságának méréséből élek, ebben az írásban megpróbálom röviden összefoglalni, amit a reklámok hatékonyságának értékeléséről a gyakorlatban tudni érdemes.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Binet, L. and Varga, R. (2019) “Evaluation of the Effectiveness of Advertising”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(3), pp. 43–51. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1487 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

M&M mix