Evaluation of the Effectiveness of Advertising
Abstract
A reklámok hatásának értékelése, hatékonyságuk mérése szerte a világon a marketing-, és reklámszakemberek körében az örökké időszerű kérdések egyike. A téma rengeteg kérdést vet fel kezdve attól, hogy „hogyan hat a reklám?” egészen addig, hogy „egyáltalán lehetséges-e a reklámok hatását kimutatni egy rendkívül sokváltozós dinamikus piaci környezetben?”. Egyre több reklám-megrendelő akarja tudni, a lehető legpontosabban, hogy a kampányokba fektetett pénze vajon mikor térül meg és milyen hasznot hoz. Mivel jómagam a reklámok hatékonyságának méréséből élek, ebben az írásban megpróbálom röviden összefoglalni, amit a reklámok hatékonyságának értékeléséről a gyakorlatban tudni érdemes.
Downloads
Published
2019-12-07
How to Cite
Binet, L. and Varga, R. (2019) “Evaluation of the Effectiveness of Advertising”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(3), pp. 43–51. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1487 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
M&M mix