Az EU Kommunikációs Közalapítvány tájékoztató tevékenységének eredményessége az elvégzett társadalomkutatások tükrében
Absztrakt
Az EU Kommunikációs Közalapítvány tájékoztató tevékenysége és a népszavazást megelőző kampány az utóbbi időszakban átfogó elemzések tárgyává vált. Csókay Ákos, az EUKK kutatási főtanácsadója e tanulmányban a tények tükrében értékeli a tájékoztató tevékenység eredményességét, illetve a kampány megvalósítását. A keretes írásban Soós Gergely, az Ogilvy Interactive igazgatója pedig a hazai tartalomszolgáltatók által kínált európai uniós online tartalmakat foglalja össze.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-08
Hogyan kell idézni
Csókay, Ákos (2019) „Az EU Kommunikációs Közalapítvány tájékoztató tevékenységének eredményessége az elvégzett társadalomkutatások tükrében”, Marketing & Menedzsment, 37(2), o. 10–15. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1496 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
EU kommunikáció - Tények és tanulságok