Az EU Kommunikációs Közalapítvány tájékoztató tevékenységének eredményessége az elvégzett társadalomkutatások tükrében

Szerzők

  • Ákos Csókay EUKK

Absztrakt

Az EU Kommunikációs Közalapítvány tájékoztató tevékenysége és a népszavazást megelőző kampány az utóbbi időszakban átfogó elemzések tárgyává vált. Csókay Ákos, az EUKK kutatási főtanácsadója e tanulmányban a tények tükrében értékeli a tájékoztató tevékenység eredményességét, illetve a kampány megvalósítását. A keretes írásban Soós Gergely, az Ogilvy Interactive igazgatója pedig a hazai tartalomszolgáltatók által kínált európai uniós online tartalmakat foglalja össze.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-08

Hogyan kell idézni

Csókay, Ákos (2019) „Az EU Kommunikációs Közalapítvány tájékoztató tevékenységének eredményessége az elvégzett társadalomkutatások tükrében”, Marketing & Menedzsment, 37(2), o. 10–15. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1496 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

EU kommunikáció - Tények és tanulságok