Results of EUKK’s information activity from the point of view of social research

Authors

  • Ákos Csókay EUKK

Abstract

Az EU Kommunikációs Közalapítvány tájékoztató tevékenysége és a népszavazást megelőző kampány az utóbbi időszakban átfogó elemzések tárgyává vált. Csókay Ákos, az EUKK kutatási főtanácsadója e tanulmányban a tények tükrében értékeli a tájékoztató tevékenység eredményességét, illetve a kampány megvalósítását. A keretes írásban Soós Gergely, az Ogilvy Interactive igazgatója pedig a hazai tartalomszolgáltatók által kínált európai uniós online tartalmakat foglalja össze.

Downloads

Published

2019-12-08

How to Cite

Csókay, Ákos (2019) “Results of EUKK’s information activity from the point of view of social research”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(2), pp. 10–15. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1496 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

EU communication - Facts and lessons