Results of EUKK’s information activity from the point of view of social research
Abstract
Az EU Kommunikációs Közalapítvány tájékoztató tevékenysége és a népszavazást megelőző kampány az utóbbi időszakban átfogó elemzések tárgyává vált. Csókay Ákos, az EUKK kutatási főtanácsadója e tanulmányban a tények tükrében értékeli a tájékoztató tevékenység eredményességét, illetve a kampány megvalósítását. A keretes írásban Soós Gergely, az Ogilvy Interactive igazgatója pedig a hazai tartalomszolgáltatók által kínált európai uniós online tartalmakat foglalja össze.
Downloads
Published
2019-12-08
How to Cite
Csókay, Ákos (2019) “Results of EUKK’s information activity from the point of view of social research”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(2), pp. 10–15. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1496 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
EU communication - Facts and lessons