Idő szűkében, avagy ki, hogyan értékeli az EUKK kampánystratégiáját, annak megvalósítását és az eredményeket: ügynökségi szakemberek válaszolnak az M&M körkérdésére

Szerzők

  • Marketing & Menedzsment szerk. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Az idei év és a társadalmi célú reklámozás eddigi legnagyobb kommunikációs vállalkozása kétségtelenül az EUKK irányításával folytatott uniós népszavazási kampány volt. Nagyságának megfelelően mind pozitív, mind negatív irányban jelentős vihart kavart a közvéleményben. Az óriási érdeklődésre és a rengeteg nyitott kérdésre tekintettel a Marketing & Menedzsment arra kérte a kommunikációs szakma számos vezetőjét és képviselőjét, hogy akár kívülállóként, akár résztvevőként egy körkérdés formájában ossza meg szakmai véleményét az olvasókkal. Válaszaikat a legtöbben nevükkel és cégükkel vállalták, azonban néhányan anonimitásuk megőrzését kérték.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-08

Hogyan kell idézni

szerk., M. & M. (2019) „Idő szűkében, avagy ki, hogyan értékeli az EUKK kampánystratégiáját, annak megvalósítását és az eredményeket: ügynökségi szakemberek válaszolnak az M&M körkérdésére”, Marketing & Menedzsment, 37(2), o. 23–30. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1498 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

EU kommunikáció - Tények és tanulságok

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>