Run out of time or how do agency professionals evaluate the strategy and results of EU accession campaig
Abstract
Az idei év és a társadalmi célú reklámozás eddigi legnagyobb kommunikációs vállalkozása kétségtelenül az EUKK irányításával folytatott uniós népszavazási kampány volt. Nagyságának megfelelően mind pozitív, mind negatív irányban jelentős vihart kavart a közvéleményben. Az óriási érdeklődésre és a rengeteg nyitott kérdésre tekintettel a Marketing & Menedzsment arra kérte a kommunikációs szakma számos vezetőjét és képviselőjét, hogy akár kívülállóként, akár résztvevőként egy körkérdés formájában ossza meg szakmai véleményét az olvasókkal. Válaszaikat a legtöbben nevükkel és cégükkel vállalták, azonban néhányan anonimitásuk megőrzését kérték.
Downloads
Published
2019-12-08
How to Cite
szerk., M. & M. (2019) “Run out of time or how do agency professionals evaluate the strategy and results of EU accession campaig”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(2), pp. 23–30. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1498 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
EU communication - Facts and lessons