Régi-új „fegyverek”

Szerzők

  • Éva Ladányi Miskolci Egyetem Marketing Intézet

Absztrakt

„Olyan világban élünk, ahol a manipulálás komplett rendszerként működik. Vagyis az eladás az ízlésformálással kezdődik, aztán következik az igénykialakítás és csak végül a konkrét értékesítés” - vallja Tari Annamária pszichológus. Napjainkban, amikor több ezer árucikkből, és egyre több bevásárlóközpont közül választhatunk, a promóciós stratégiák kialakításakor felerősödik az in-store marketing szerepe. Hazánkban is naprói-napra gyorsabb léptekkel fejlődik, illetve egyre gyakrabban alkalmazzák a marketing eszközei között a POP eszközöket, köszönhetően ezt a többi között a multinacionális gyártóknak és kereskedelmi cégeknek.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Ladányi, Éva (2019) „Régi-új »fegyverek«”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 37–39. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1560 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Elmélet és kutatás